ADVENTURELAND

Idag har vi haft en heldag på adventureland här i Iowa! Ett jätte stort ställe fyllt med massa karuseller & bergodalbanor. vissa helt sjuka med massa loopar efter varandra och jätte höga stup. men så galet roligt det var! :D Eftersom min mamma inte ville att min kamera skulle bli stulen så var den tvungen att vara kvar i bilen..  så det blev inte så många bilder. har några som jag tänkte visa iaf! :)

Ja just det! måste berätta om roligaste saken som hände!
Vi skulle gå på en magicshow där det var en dude som skulle visa massa magiska konster som han kunde. Han börja snacka om att han ska såga isär någon i publiken. och säger : jag behöver en vuxentjej som är lång. och såklart vänder sig alla i min familj mot mig, samtidigt som en random liten unge skriver "HEEER!!!" och står o pekar på mig... hahah herregud. vilket fall.. gick upp på scenen o börja snacka lite svengelska där framför massa amerikaner som glodde på mig. kändes jätte bra! haha! han börja fråga mig massa frågor om va ja hette, var ja kom ifrån, var ja bodde o blabla.
allt ledda iaf till att han skulle "delade" mig på miitten. 8) HAHA! stog i en låda så att bara mitt ansikte, mina armar & mina fötter syntes. och yeppyepp. han dela mig! har alltid velat veta hur det går till & nu vet jag!!! :D DE NI!

resten av dagen blev jag stoppad av random folk som frågade hur det hade gått till. men jag hade lovat den magiska duden att inte säga nått. försökte pressa lite folk på pengar så att ja skulle berätta de.. gick sådär. haha!
och lurade att min "brors" barn att mitt ärr på magen va pga av att han hade delat mig där.. hon gick på det.. haha!

Jaja, det har varit en riktigt lång & rolig dag idag!


Hoppas ni har det bra i Sverige!
saknar er & tänker på er !
love

Kommentarer
Postat av: Klara Söderberg

KLARA!! du måste berätta för mig! jag vill fan veta, jag har med alltid velat veta juuu.... fan vad stolt jag blir över dig när jag läser din blogg ., inte fan vet jagf varför :P

haha

2009-08-12 @ 13:27:33
Postat av: maria

JAG VILL MEED VETA!!

& fan vad illa att du fortfarande är lika hemsk mot folk, felix har kvar pinnen! HAHA

2009-08-12 @ 17:03:13
URL: http://mthuree.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha "HEEER!!" hahahaha. men fan va kul, loveyou&missyou <3<3

2009-08-12 @ 21:49:25
Postat av: Låtta

"Ehhh maj näjm is Klara.. Ehhh... ajj kom fromm swiiiden..ehh" eller?

2009-08-16 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0