STATEFAIR

Hej Folks!
Det har hänt mycket grejer den här veckan! 
I måndags åkte vi en tripp till Des Moines, en större stad som ligger en liten bit härifrån, för att shoppa skolgrejer.& ja, vet ni vad? vi måset ha speciella kläder i skolan! så.. numera går jag omkring i utsvängda brallor med en vit elr röd instoppad tröja ! är det inte festligt?! så vi var och köpte lite hottie brallor o tröjor.
vi åkte även till Statefair vilket är som en jäääätte stor marknad. med MASSA mat överallt.  & massa as coola saker att se, som typ en apastor mega pumpa ( ja jätte coolt ) en smör kossa i naturlig storlek. haha det var helt sjuk! en as stor kossa helt gjord av smör?! grisar och kossor som va så feta så att som inte kunde gå. det var festligt!
 tyvärr funkade inte min kamera den dagen, men jag kunde ta lite bilder på min mobil iaf :)

smör kossa
mega gris!
  
 
rymdgubbe gjord av smör, också naturlig storlek

det var väldigt festligt iaf! :P
nu ska ja ut på bio med hela min familj. Blir nog ett inlägg lite senare om skolan som precis har börjat också :)

hoppas ni har det bäst i Sverige!
tänker på er! 
.. klara

Kommentarer
Postat av: erik & felicia

fy faaan va underbart du verkar ha! himla lyx asså.. :) vi saknar dig här hemma!

2009-08-27 @ 11:02:15
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: sara

muuuums!

2009-08-30 @ 23:03:47
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0