MY HOUSE

Nu ska ni få se hur huset jag bor i ser ut! :D
visar bara mina favoritställen eftersom internet är lite segt & jag är trött. 
haha enjoy! 

huset jag bor i! ni ser den där lilla övervåningen med antenen på? that's my place. mhmmm!

     
resten av deras hus på tomten + konstgjorda sjön :) älskar det där lilla utehuset. jätte mysigt att sitta på kvällarna.

kylskåpet. aså mums! va de första ja såg i köket. helt sjukt stort. + ismaskin & frysen heelt fylld med massa olika pizza & glass sorter. imorse åt jag pizzasticks & glass till frulle.. de va GÖTT

den här lådan hittade jag när jag letade efter en kastrull.. ett litet gömt kylskåp fyllt med vatten o massa läsk! från och med den stunden var det min favoritlåda!

& jaa... de här är halva mitt rum.
börjar alltid skratta när ja ser den här bilden, blir glad av att bara gå in i mitt rum!  och herregud, ni ska se vad dom har fixat de här rummet bara för att ja ska komma! nya tapeter, nya möbler.. de är galet! sängen är så sjukt amerikansk med maassa kuddar ;) haha , ja giiiiiilllart iaf !:D

nu orkar ja inte lägga upp fler bilder på huset, tar så lång tid:P

idag har jag iaf hängt @ asa's. det var jätte kul . det är så härligt folk här!
så fort ja kommer in i huset kmr en litet tant fram till mig & typ halvskriker " It's klaaaarraaa!! :D Heeeeey!, have heard sooo much about ju!" och kramar mig, så sjukt söt! :D 
iaf, vi åkte runt i stan med en golf bil, vilket inte åker så jätte snabbt.. spec inte med 7 pers på den. och jaa! Asa hade en fuulaste hunden jag någonsin sätt! måset ladda upp en bild på den bara för att den va så sjuk ful..


HAHAHA! ögonen är helt fucked up & munnen helt sne! tungan hängde ut på sidan av munnen hela tiden & "svansen" viftade fram & tillbaka as fort. Hahaha! asa frågade om ja gillade hunden o ja svara " why does he look so funny...? "  hahah 

jaja nu är jag jätte trött. o känner att inlägget blir jätte flummigt.. 
vi hörs!
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Låtta

hahaha! Det var tamefasen den fulaste hund jag sett! Vilket hottie hottie överkast du har! Shit rutan, du verkar ha det helt awsome! Keep on rocking sweetiepai (det är vel så de säger i staterna?..eller?)



PUSSPUSS

2009-08-09 @ 09:01:43
Postat av: Anonym

vilket jättenice hus!!

2009-08-09 @ 10:48:10
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sjukt fint juu :D ååe är så glad för din skull alltså! Saknar dig gumman, <3

2009-08-09 @ 11:38:24
Postat av: johanna

Men guuud vad fint! Hoppas du kommer att trivas :D Puss

2009-08-09 @ 14:25:43
URL: http://gudjonsdottir.blogg.se/
Postat av: ulf

hunden kan det där med multitasking och tittar på många olika saker samtidigt.

2009-08-09 @ 16:42:01
Postat av: marreee

feeett naaajs! ska köpa en sån hund fan , asfin ju!!!!! :D:D:D:D:DDDD hähä. saknar dig älskliiing <3

2009-08-10 @ 22:40:31
Postat av: Brett

I did not know you set up a blog page! I feel like I am four again. I can not read a single thing, but the pictures are nice!

2010-03-09 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0