STORMLAKE&OKOBOJI

Nu har jag kommit hem från en liten minisemester med min mamma & min sis! :)
vi åkte till ett ställe som heter Stormlake ca 2 timmar bort. I storm lake finns det en vattenpark med massa rutshkanor och grejerrr, men tyvärr va det dåligt väder & det blåste massa så vi kunde inte bada så mkt.. ist satt vi på balkongen, käkade glass & dansade lite till ett liveband resten av kvällen.. Festliiiigt! hahaha

När vi vaknade på lördagen var det fortfarande dåligt väder så vi åkte till ett ställe som heter Okoboji och shoppade! det fanns som ett litet litet shoppingcenter där som vi gick runt i & så tog vi en båttur runt sjön som fanns där. vattnet va JÄTTE rent vilket är ganska ovanligt här vaaahhh .. haha! & runt hela sjön så hade massa rikt folk byggt helt sjukt stora hus! Det va as kul att se, det var bara massa miljonbyggen runt hela sjön.

hela vägen hem lyssnade vi på rap högsta volym och vi alla dansade i bilen. haha min mamma här är en så sjukt skön människa. måste berätta om henne någon gång, sjukt gulliiii ! sitta o pumpa "low", dansa & sjunga med. det är hon de! haha 


  
   
  

jag ♥ amerikansk mat! 
jag lever i himelriket! haha

Det var min miniweekend!
hörs snart igen!
puss&kräm

Kommentarer
Postat av: Låtta

Vilka justa hängrattar du skaffat dig, dom klär dig!

2009-08-18 @ 21:45:18
Postat av: Johanna

uppdatera oftareeeeeee :D!! saknar dig<3<3

2009-08-23 @ 13:03:17
Postat av: marrettt

måste bara berätta för dig att felix och jag just diskuterade bilden som är längst till höger på andra raden.

- dansar du spankyspanky? /maria

- hälsar du på blomman? /felix



älskar dig!

2009-09-04 @ 20:24:06
Postat av: klaaaaaaara

aahahahah!

jag kör lite spankyspanky, sen när ja ser att blommar ger mig blicken a la "wieerdoo" säger ja lite hejhej!

fattar ni grejen? :)))))

2009-09-06 @ 02:36:42
URL: http://klaragoesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0