SWEDISH FISH

Idag har jag hjälpt min mamma i hennes nyöppnade butik. så min dag har sett ut såhär :
   
hahaha jepp! det är min din dag i bilder! kaffe, bulle med massa glasyr och socker på & swedish fish! ;) haha!

satt o snacka väldigt mkt med min mamma idag och hon berättade att det är jätte många bilolyckor här i min stad. vilket jag iof redan har märkt eftersom det är kors lite här & där längst vägarna. men det som är läskigt är att nästan alla dom dör är i min ålder / går i highschool. alla mina syskon här känner minst en som har dött, och ena min bror var själv med om en bilolycka och var nära på att dö. så man kan ju lätt säga att det inte alltid är så bra att 16 åringar får köra bil här! 
fick också reda på att Carroll (staden jag bor i) har mest bilolyckor bland unga i Iowa ( staten jag bor i ) och det finns bara en stad i hela USA som har mer bilolyckor! sjukt läskigt!
så vi åkte förbi kyrkogården här bara för att min mamma ville visa mig. och hela kyrkogården är fyyyylld med gravstenar med bilder på barn & ungdomar. min mamma sa även : någon av dina kompiar elr iaf någon som går i din skola kmr säkert dö i en bilolycka när du är här. 
en liten varning sådär. jätte hemskt!

& jaa.. jag kan ju inte neka de. dom flesta är helt galna när dom kör!
mitt nya mål : inte vara med om en  bilolycka!

take care!
love, klara

Kommentarer
Postat av: Johanna

förhelvete klara, jag dödar dig om du dör<3

2009-08-14 @ 16:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0