härligthärligt

Hey folket!
Nu sitter jag och tittar på tv med katie och en av bröderna. skäms lite att ja inte kan mina bröders namn men vadå?!  dom är 5 stycken och alla ser likadana ut!! hahah!
iaf, idag har jag haft en riktigt najs dag med massa trevligt folk! har hunnit med att hänga vid stadens skatepark, varit hemma hos några kompisar, ätit middag med dom, varit på stan och fönstershoppat, kollat på en ny mobil ( måste köpa en ny för min har säämst täckning här ute .. ) och varit & handlar massa maaat igen!

en sak som jag älskar, verkligen ÄLSKAR med usa är att man bara behöver vara 16 år för att få köra bil! :D det är så sjukt najs att bli upphämtad utanför huset, sätta sig i bilen och börja pumpa svinhög musik! LOVE IT, sen att det är så varmt ute att vi har alla fönsterna öppna gör de ju bara bättre! yeah , som sagt! det har varit en underbar dag! :)

Imorgon ska min familj o ja hjälpa den yngsta sonen ( Tyler! den ända som jag säkert vet namnet på .. ) med hans flytt till college. så ska upp tidigt och sen vara borta hela dagen :) hade tänkt lägga upp bilder på huset och så idag , men orkar inte det just nu, det får bli imorgon ist, elr någon annan dag! Jag ska börja lägga upp fler bilder iaf, säkert roligare att titta på :)

nu ska ja titta på film med min broo & sis

jaja , hoppas ni har det bra i sverige och att ni har riktigt fint väder nu på slutet av sommarlovet!
tänker på er! 
kisssses / Klara



Kommentarer
Postat av: sarah

Fan vad sweeeeeeeeet (Y)

2009-08-07 @ 11:47:38
URL: http://parabola.blogg.se/
Postat av: Furre

det låter härligt ändå e lite avis:D låter som du har det bra, e glad för din skull:P

2009-08-07 @ 12:10:29
Postat av: Anonym

åh vad naaaajs! hade det bra idag älskliiing :D ily <3

2009-08-07 @ 12:51:56
URL: http://mthuree.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vem gör inte liksooommm? :D <3

2009-08-09 @ 02:10:45
URL: http://mthuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0