hej tomtegubbar!

Nu har det varit första, andra och tredje december! redan december?! och snart är det min födelsedag också! ojojoj! och det börjat snöa lite, vi har julgranen uppe, presenter har redan börjar samlas runt granen, min mamma satte in en liten julgran inne i mitt rum som lyser så mysigt, och alla, verkligen ALLA hus har dekorationer ! helt extrema dekorationer! känns underbart! & för att toppa på julkänslan sätter jag alltid på "jul-låt radiokanalen" varje gång jag sätter mig i en bil.
hahaha! underbart underbart!
men nu när jag ligger här i sängen i skenet av min lilla julgran ( hahahhaha! ) kände jag att det var något som fattades. JO! vi har ju ingen julkalender här!!
tacka vet jag svtplay! Nu ska ja kolla igenom dom tre första avsnitten så gott det går med mitt långsamma internet! nu känner jag att julen kan börjar 4 reaaaaal! :D
PUSSAR FRÅN USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0