snowday x 2 !!

hello sverige!
hur har ni det? om ni hade varit här hade ni inte behövt gå till skolan! toppen va ? snön har kommit, och inte lite heller. har snöat massa och vi hade våran första lilla snöstorm = skolan stänger ner för dagen. är ju lite riskabelt för alla små barnen att sätta sig i bilen när det blåser så mkt! så nu har jag varit hemma tisdag & onsdag , och förhoppningsvis imorgon också? ;) haha
vädret har iof blivit bättre fast det är stora höögar med snö! och min pappa här sa : jaha , va det bara det här? trodde det skulle komma mer? haha , jaha du.
iaf. så nu sitter min familj här och var "snowday chill". vi sitter i soffan och kollar på massa filmer! mysigt huh? Nu ska jag titta klart på the proposal!
fast vi får ju inte glömma!! idag är det bästaste johanna widens bday! min lilla älskling! saknar dig massoor & jag hoppas att du hade en toppen födelsedag! kollade igenom massa roliga bilder som vi har tagit tsm, alla videosar ( blinka lilla ..MÅNE! ) haha , åh sakna! ♥
jaja, ha det så braa alleees! :)

Kommentarer
Postat av: johanniii

Åh, snuttan. <3 jag älskar dig.

saknar ihjäl mig, men framför allt - LÄNGTAR ihjäl mig. längtar ihjäl mig efter allt kul vi ska göra när du kommer hem, allt vi kommer gå igenom, älta, skratta åt, driva med och alla våfflor vi ska käka. ha så sjukt kul där du är, och så kommer du hem sen. och då blir allt BÄST (L)

2009-12-17 @ 19:06:18
Postat av: johanniii

jag med <3 jag saknar DIG!!

men allt kommer va som det va för ett år sen när du kommer hem :) fan va bra du beskrev det "vi va så pepp på livet" haha, nåt som saknar just nu kan jag säga.

4 månader, 4 MÅNADER!!! vet du hur fort det kommer att gå?! :D njut, och så kommer du hem sen.<3



asså fan, om jag var hos dig JAA vi hade ägt. tror säkert jag hade älskat folket, dom får komma hit o festa a la sweden. haha skäggetvodkan osv.<3



JAG ÄLSKAR DIG

2010-01-24 @ 19:16:18
URL: http://johannawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0