party in the usa

hej sverige!
känner att de är på tiden att ja skriver ett litet inlägg här!
nästa vecka är det thanksgiving , vilket ska bli jätte kul att uppleva ! :D har bara skola måndag & tisdag, sen resten av veckan är jag ledig. min familj har berättat för mig ca 1000 gånger nu att thanksgiving i deras familj handlar bara om att äta 24/7 & att ligga i soffan. haha låter himla bra tycker jag! min kompis sara, som går i min klass, ska komma och äta middag med oss på thanksgiving också vilket ska bli jätte kul! :) hon är så rolig så, och extra roligt eftersom hon är tillsammans med min bror. haha!
annars rullar allt på & jag har fullt upp hela tiden med alla slags olika saker ! var ju som sagt halloween vilken var jätte kul! jag & min kompis från tyskland var ängeln & djävulen!
hiiimlars söta vaaaa? hähä
jaaa.. och nu är football säsongen slut.. tyvärr! det har varit en jätte spännande och rolig säsong och ja kommer sakna att stå o skrika hejarramsor, haha , sista matchen var en sjukt bra och spännande match , men tyvärr så förlorade vi.. alla deppade sönder och gick hem o grävde ner sig. elr ja nästan..
MEN! nya tag! nästa vecka börjar basketbollen och det kommer nog bli lika spännande! fastän det inte är lika många tacklingar och bråk. haha! och inte lika många brutna fingrar, armar ur led osv. haha!
annan kul grej är att jag har skaffat mig en ny liten kamera som ja kan ta med mig överallt = massa, massa bilder hela tiden! hihi är jäätte nöjd med den! tack mamsen & papsen för min tidiga födelsedags present! :) ♥
måste ju visa er den första bilden jag tog på den , mkt charmigt på mig och kenzie!
hahahah! gööölligt! ohyah!
iaf så jaa.. måste bara säga att tiden går så sjuuukt snabbt! nu är det ju som sagt thankgiving (hur många gånger har jag skrivit det ordet nu??) och efter det är december!! = födelsedag, julafton, nyår och heejjsan sen är det januari och då har jag varit här hälften av tiden?! känns helt sjuk!! & jag vet redan nu att våren kommer gå himlars fort med alla graduation förberedelser, prom, mama, papa & märta kommer på besök, självaste graduation och hejsan hoppsan som kommer jag hem!? oj.. och våran sista dag i skolan är redan den 14 maj (TOPPEN) och graduation den 16 maj! sjukt tidigt! så den kommer ja ha sooommaarloooov! UNDERBART! hahaha!
men jag bara njuter av allt & lever livet! kan ju inget annat än att älska det! :)
hoppas ni har det lika toppen i sverige, och att tiden går fort för er också! :)
& glad thanksgiving på er ! vi borde ha det i sverige också, för vem gillar INTE mat i överflöd? haha
saknar er alla !!
ha det bäst!
pusssssssar från klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0