LMFAO!

Heello!
tänkte berätta lite om vad som har hänt på senaste tiden! har en sorglig sak att berätta och en galet rolig sak! haha ,  jag tror jag börjar med den sorgliga.
Corinna, min kompis från tyskland, hennes host mormor dog i fredags.. jag träffade henne flera gånger och hon var en så sjukt härlig person ! hon hade nog en av dom roligaste personligheterna jag någonsin träffat på! så nu den här tisdagen var jag på hennes "wake" när hela hennes familj och alla vänner var där och fick se henne för en sista gång. dom hade lagt henne i en kista jätte finklädd, var jätte konstigt att se henne för en sista gång. sen i går, onsdags var det hennes begravning. det är väldigt annorlunga här med begravningar jämfört med vad vi har i sverige. här är det väldigt få som kremeras , ist begravs dom i 2 kistor. en av trä och en av stål så att kroppen ska bevaras. det är som en extra kista som skyddar kroppen från vatten, smuts m.m.
iaf . slut på ledsamheter!
vi hade bara skola måndag & tisdag den här veckan , och tisdagkväll hade jag plannerat att gå till årets första basketboll match . men så ringer min kompis mig och säger : vill du gå på konsert? såklaaaaaaaaaaaaaaart ja ville det !! :D 15 min senare hämtade dom upp mig och vi va påvääg till konserten! så himla underbart! haha
vi satt i bilen , peppade upp oss med musik & snackade om hur roligt vi skulle ha. när vi väl kommer fram till konserten finns det inga biljetter kvar.. hahaha!  lyckat? dom sa till oss att vi kunde gå ut på gatan o se om någon sålde biljetter utanför så vi gjordet. och bara för att vi har sån himlars tur så står det en brutta där och säljer 4 biljetter! hihi , meant to be !
glada o lyckliga skuttar vi in på konserten, dansar och sjunger hela kvällen lång, helt grymma förband & LMFAO va UNDERBARA!! det var helt packat med folk & alla stog och skrek & dansade ! Var helt klart bästa kvällen på läänge!
& här kommer ett litet klipp från konserten
grymt värd & spontan kväll! det är sånt som gör mig lycklig. haha!
& jaa, gå in på deras hemsida & lyssna på mer musik vettjaa! :P hahaha.
men iaf, bröder & systrar, nu är det dags att fira thanksgiving här och jag ska bara sitta & äta hela dagen . hihihi! ( en toppen högtid tkr jag! ) ha det bäst i sverige, så hörs vi snart! :)

PUSSAR&KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: sarah

Du verkar verkligen ha det stöööört nice och jag är sjukt glad för det honey<3

2009-11-26 @ 21:22:26
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0