Hello fran skolan

Hej folket!
nu sitter jag i skolan & har studyhall. jag har precis haft massa . fast med tva prickar over det forsta a:et. haha!  det var festligtfestligt! vi har massa kanske.. varannan vecka? massan ar cirkus en timme under skoltid sa vi har inte lika langa lektioner den dagen. Det ar en av dom stora skillnaderna fran sverige & och usa. alla gar till kyrkan, har flera kompisar som gar till kyrkan mins en gang i veckan . min familj gor iof inte det, haha , min mamma brukar ga till en "kyrkogrupp" en gang i manaden vilket betyder att hon gar ut och ater och dricker en drink med sina vanner. hahah!

nu borde jag gora lite laxor, ar ju trots allt studyhall.
haha, pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0