tjaa sweden , whats up?

Hello!
imorgon är det halloween & alla har fixat med sina olika utklädnader hela veckan! jag som är like seg i starten hittade min idag! jag och en kompisar bestämde oss för att hon ska klä ut sig till en djävul & jag ska klä ut mig till en ängel! haha festligt.  så nu är vi redo för halloween partyt vi ska till imorgon!
halloween här är en stor grej och alla hus är dekorerade med massa spöken och annat läskigt, och imorgon på partyt kommer massa folk ha extrema utklädnader och jag är jätte exalterad. haha !
idag så har jag varit på en vollyboll match som var den mest spännande match jag någonsin har varit på ! alla var jätte peppade och stog och skrek hela tiden , och till slut vann vi med ynkaaa två poäng! underbaart! det firade vi med glass på mcdonalds. haha
nu ska ja titta klart på " dude wheres my car" och sen ska ja sussa så att jag kan sova länge imorgon! känns som att det var ett tag sen jag riktigt gjorde det.
& just det, mitt mobilnummer som jag skrev i mitt första eller andra inlägg stämmer inte , så har ändra det så att det stämmer nu! :)
hoppas ni har det bäst i sverige, och att ni har haft ett underbart höstlov! :D
&& att ni har det riktigt kul imorgon på halloween ! :)
saknar er!
/ klaraa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tröjan kommer från good old gina! ;) lite spexigt right? saknar dig <3

2009-11-12 @ 14:49:26
URL: http://johannawadsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0