välkommen till iowa

guess what?
när jag ligger som skönast & sussar i min säng vaknar jag av att min kompis smsar : LOOK OUT THE WINDOW ! SNOW! jag som tror att de hela är ett skämt går upp och öppnar fönster.. & vet du vad, det är som självaste julafton. hahaha, nästan iaf, förutom att det är 10 oktober,
sjuk konstigt för igår natt var det stjärnklar o inte ett moln...så lång ögat kan nåå..
& det är bara början bröder & systrar. om det här är oktober, hur kommer det vara i januari-februari. spännandespännande



Kommentarer
Postat av: Anonym

snö.. mobbaaattt!

gölle som har länkat min blogg där i kanten btw, miss u!

2009-10-11 @ 01:24:09
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: Johannaa

JAG SAKNAR DIG.

asså mer inlägg och uppdatering!! FYY.

:) LOVE YA

2009-10-12 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0