best i ever had

Hej!
har vart gaanska mycket nu på sista tiden så har inte haft tid att skriva så mkt! ojoj, busy woman! har varit med om massa roliga grejer!
va i sheboygan med hela min familj, för två helger sen, över en lång weekend. sjukt underbart ställe! vi låg vid poolen & stranden i hela dagarna 2 , åt massa god mat ( hähä ) och bara tog det lugnt. Tog familje fotto!! & jag satt i mitten! såklart.. jag är den viktigaste delen av familjen .. ! haha
förra helgen.. var vi på bilrace. såg massa bilar köra runt & runt . det var finalerna för det här året så det var himla mycket hets. bilar krashade, började brinna & gjorde volter. + att jag fick pris för att jag var från sverige. hoho! pratade lite med en dude i mic, och berättade att jag hade kommit hela vägen från sverige bara för att se på bilracet! mkt festligt! fick lite "bra jobbat" klappar på axeln efter åt av random folk. haha
har varit på football games & stått o skrikit mig hes, hoppat runt o dansat cheerleader danser & träffat massa trevligt folk. gillart MYCKET!
händer mycket i skolan också! nästa vecka är homecoming vecka! är så himla peppad för det! vi ska klä ut oss varje dag, och vad jag har hört så är amerikanerna riktigt galna när det gäller att klä ut sig! ska bli så himla kul att se. så nu har jag varit ute och shoppat för alla homecoming kläder.
måndag: 80's day
tisdag: kändis
onsdag: nerdday
torsdag: dressup
& fredag: red n gold day. röd & guld är min skolas färger så vi ska go crazy bananza
haha en heeel vecka utan att behöva ha våra vanliga skolkläder!
sen på lördagen är det homecoming dance & vi ska ut och äta middag o hela faderuttan innan. varför har vi inte något liknande i sverige? det vore nått!
& eftersom ja har varit lite dålig med bilder här på bloggen ska ja visa några pics som är 2 cool 4 facebook
sheboygan
min stoora familj! älskart
races

min pappa aså.. haha fett skön. köper en hink med öl

boone
jag påväg till skolan .. ? fett lost.
footballgaaaaame
& jaaa.. alla är så glada som dom verkar vara. är lite som en tävlig "vem kan le med mest tänder" jag vinner aldrig... men man kan ju inte vara annat än lycklig när man har på sig en så snygg tisha, elr hur?
nu är mkt mega mycket här i stora landet, måste gå & lägga mig. för imorgon ska ja iväg & åka båt! himla underbart.
ni får ha det bäst i sverige !ska uppdatera & visa alla hottiehottie kläder från homecoming i veckan :) så håll utkik..hahah!
pussar & kramar från amerika

Kommentarer
Postat av: sara

gaaah va kul! det verkar som du har det asbra! ser fram emot några dagens outfit i veckan då ;)

2009-09-20 @ 10:19:45
URL: http://knell.blogg.se/
Postat av: Anonym

december nästa år.. då jävlar!! jag är fett down 4 that! hihih! (kul att du ska ha dagens outfits, precis som kenza.. fast liksom, fula!!! nu är parentesen slut) <3 <3

2009-09-20 @ 11:26:13
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha :D:D verkar som livet lekeeeer <3 vilken kändis ska du va :D:D:D:D hahaha? älskar dig

2009-09-20 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0