homecoming

Nu sitter jag i våran stora soffa & kollar på football med min papi. det är nästan slut på homecoming veckan, det är bara homecomingdansen kvar. det var varit en så galet rolig vecka, med olika teman varje dag & parad m.m. & nu  ikv ska jag som sagt till dansen. jag ska först hem till en kompis där alla seniors ska träffas, äta & ta kort! :) jag är jätte pepp! vi borde verkligen ha homecoming i sverige! varför har vi inte det? en till sak som vi borde göra i sverige är tpeing! ( jag tror det stavas så.. ) du går hem till någons hus på kvällen / natten och kastar toapapper över heela trädgården. träd, buskar, huset, bilar haha ALLT!  och sen får du hoppas att du inte blir påkommen.. haha & homecoming veckan är extra känd för mycket tpeing så vi har varit ute 2 kvällar & kört runt till massor olika hus. hahaha älskart!

iaf, nu borde jag gå & fixa till mig lite.
lägger upp lite bilder senare i helgen :)
pussar & kramar från klaraa & tim! :D

Kommentarer
Postat av: anna SORIN

Hej klara, hörde att du åkt till USA. Verkar askul!!! hoppas du har de bra. :) puss

2009-09-28 @ 18:11:32
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0