I MÅNAD!

Nu har jag varit här i en månad! känns som att jag har varit här så mycket längre, bara för att jag har varit med om så mycket saker! helt galet! jag trivs väldigt mycket här, är himlans lyckligt lottad med min familj & allt! love it!
Lovade ju att lägga upp lite bilder från fotbollsmatchen från i fredags, men tyvärr är min tyskavän ganska trög med att skicka!haha , men har några att bjussa på iaf!
hey seeeniorrss!
jaa.. de va dom bilderna jag har än så länge.. de kommer fler! dom kommer upp på facebook snart (:
det var sjukt mycket hets på matchen, alla stog o skrek hela tiden , gjorde ramsor, cheerleaders stog o hoppade o skuttade. det var jätte festligt! precis som man föreställer sig! touchdown hit o dit, ojojoj! haha! försökte hänga med så gott ja kunde. Det blev ju extra mycket press på spelarna eftersom vi spelade mot det andra highschoolet i våran stad & för att vår skola har förlorat dom senaste åren. och guess what? vi förlorade i år igen.. men alla var fortfarande jätte peppade även när vi låg under med massa poäng & även när det började smådugga. jätte härlig stämmning! & eftersom det är fotbolls sesong nu så kommer det vara matcher varje helg så kommer vi stå där o skrika varje fredag några veckor framåt!
lite på tal om inget.. fotbolls spelarna är enoooorma! jätte stora skydd som gör så att dom ser helt stört stora ut. sen när dom springer omkring o taklar ner varandra gör det ju bara roligare. det var en kille som bröt armen & en kille som bröt fingret. coachen tryckte tillbaka fingret på plats och sen sprang han ut & fortsatte spela.. hahaha!
jaa iaf.vardagen fortsätter, med skola & hänga med massa kompisar. igår va jag vid skatepark (ohyeah) och kollade & tog kort på några dudes från Des Moines ( stor stad 1.5 timme bort ) som kom hit för att lite skate trixxxs & filma. det var super festligt! dom var så grymt bra!
vad har det tagit åt mig? skateneeeeeeerd. hahahha!
& jaa.. vad mer? Den här helgen ska jag på en familjetripp till Sheboygan, vilket är en kust stad i Wisconsin. jag ska dit med hela familjen & ha en lång weekend! åker redan imorgon, fredag morgon, och stannar där till måndag kväll! eftersom vi inte har någon skola på måndag! är så himla pepp på den här helgen! ska bli så skönt att åka iväg, sola, bada & bara ha det skönt! räkna med en heeelmassa bilder därifrån :D haha !
ups.. nu är klockan 03.28, ska ja sova & förbereda mig för en 9 timmars lång bilresa! :D
ha det bäst i sverige.
saknar er alla!
pussar & kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv meeeer! <3

2009-09-13 @ 21:50:37
URL: http://johannawadsten.blogg.se/
Postat av: sarah

We want updaate!

2009-09-14 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0